Samsung NX 11 zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung NX 11 zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,3

dijkwijs 12-01-2012
Geschreven voor: Samsung NX 11 zwart

eigenlijk is niet zo'n goede camera, voor iets meer heb je een echte spielgelreflex, grootste nadeel; het duurt heel lang voor een bestand is doorgestuurd. Wanneer je meerdere foto's achterelkaar maakt is bij soms wel een minuut bezig met wegschrijven, dat had mijn eerste digitale camera ook (8 jaar geleden). Ook vind ik de autofocus in het donker matig.

Harald1974 17-03-2012

Hallo,

mogelijk ligt dit wegschrijven aan je gebruikte geheugenkaartje, plaats een klasse 10 of evt 6 kaartje en ik denk dat dit al een hoop scheelt. Succes!

idenbiesen 06-11-2011
Geschreven voor: Samsung NX 11 zwart

Mijn NX10 was gevallen en total loss. Daarom nu een NX11. Met een 50-200 i-function lens. Belangrijkste verschil met de NX10 is in mijn beleving de i-function lens (waar je wel aan moet wennen). Je kunt draaien aan een ring in de lens waardoor je makkelijk de handmatige instellingen kunt wijzigen. Alleen als je de zonnekap achterstevoren erop zet, kun je niet bij die ring. Verder anders de panoramo optie. Moet deze nog meer uitproberen, maar lijkt me nu erg leuk en handig. Foto's maken terwijl het geluid meespeelt is een leuke optie, maar je dat geluid kun je niet inplakken in je album. Camera ligt lekker in de hand. Met de nieuwe serie lensen die zijn uitgebracht ben ik benieuwd naar de prestaties. Maar dan moet ik eerst weer even sparen. Overigens is de kwaliteit van de handmatige instellingen duidelijk beter dan automatisch, maar dat is bijna logisch.

maximu_s 07-09-2011

- Compact
- Mooie foto's
- Mooie scherm
- Panorama functie is heel handig, maar is niet altijd nauwkeurig (zichtbaar dat het uit meerder foto's bestaat)